P.S. do Października

Zapomniała o jeszcze jednym wydarzeniu, a wydaje mi się, że był to przełomowy moment dla Bartosza.
Od 7.10. do 14.10. trwał w Radomiu Tydzień Kultury Chrześcijańskiej. Z bogatego programu wybrałam spektakl " Poskromienie złośnicy" W. Szekspira, w reż. ks. Andrzeja Kani. Spektakl był przygotowany przez  teatr Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. H. Sienkiewicza w Szydłowcu.
Z ks. Andrzejem znam się od lat. Prowadził teatr w Radomiu przy naszej parafii. Magda brała udział w tych przedstawieniach i raz nawet Bartosz dostał niewielką rolę w spektaklu "Mały książę".
Potem ksiądz wyjechał z Radomia do Szydłowca, ale nadal przyciąga młodzież reżyserując spektakle.
A ten moment przełomowy to taki, że nasz syn po raz pierwszy był bardzo zainteresowany spektaklem niemuzycznym. Pilnie obserwował co się dzieje na scenie. Wsłuchiwał się w dialogi. Mam nadzieję, że teraz będziemy mogli chodzić na" zwyczajne " sztuki, a nie tylko na muzy- kale, balet i opery.
Zdaje się, że synteza słuchowa bardzo się poprawiła.Tak na wszelki wypadek "odpukałam w niemalowane"!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Opowieść ojca przez mongolskie stepy w poszukiwaniu cudu" - Rupert Isaacson

Twoje dziecko jest inteligentne.

"Maria i ja"