Koncert Gwiazdowy

Stało się już tradycją, że w połowie grudnia Radomska Orkiestra Kameralna organizuje koncert gwiazdkowy połączony z aukcją bombek ręcznie malowanych przez znanych Radomian.Pieniądze z aukcji przeznaczone są na cele charytatywne. Repertuar koncertów gwiazdkowych jest zawsze "lżejszy". Wczoraj był to swing z Frankiem Sinatrą. Wykonawcami utworów Sinatry był Jarek Wist z Big Bandem w składzie: Piotr Wrombel - fortepian ( on też rozpisał partie na smyczki), Wojciech Pulcyn - kontrabas, Konrad Zemler - gitara, Robert Murakowski - trąbka i Krzysztof Szmańda - perkusja.




Przy fantastycznej scenografii i wypełnionej po brzegi sali o godzinie 18:00 rozpoczął się jeden z lepszych koncertów tegorocznych na których byliśmy. Bartoszowi kupiłam gąbkowe zatyczki i spróbował je zastosować. Chyba zadziałały, chociaż w połowie koncertu je wyjął. Jednak po raz pierwszy nie kulił się przy oklaskach, a nawet sam trochę poklaskał,i głośniejszych partiach trąbki czy perkusji. Kiedy tak siedziałam i słuchałam podśpiewując sobie pod nosem nagle mnie olśniło, że siedzę obok autystyka, który też dobrze się bawi. Zawsze zależało mi, żeby pokazać mu nasz świat i żeby go nim zafascynować. Wtedy tam na sali zdałam sobie sprawę, że jest to możliwe. Choć czasami są to tylko chwile, ale jednak. Magia Świąt znowu działa!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Opowieść ojca przez mongolskie stepy w poszukiwaniu cudu" - Rupert Isaacson

Twoje dziecko jest inteligentne.

"Maria i ja"