Piknikowa Gala na zakończenie konkursu.



Piąta edycja konkursu "Raz , dwa, trzy Warszawiakiem jesteś TY" przeszła już do historii.
Tym razem Wielka Gala odbyła się na terenie Muzeum Powstania Warszawskiego w Parku Wolności.
Była piękna pogoda do tego grała nam Wojskowa Orkiestra a warszawskie szlagiery śpiewał Pan Piotr Rafałko - tenor. Na koniec wspólnie zaśpiewaliśmy przebój Czesława Niemena pt."Sen o Warszawie."
Następnie zatańczyła grupa dziecięca ze szkoły tańca Mandaryny Wiśniewskiej. Po tych muzycznych emocjach przyszedł czas na odebranie nagród. Między czasie Zespół Warszawiaka dostał "Słonecznika" - nagrodę za najlepszą imprezę w mieście, którą nam pokazano.Moje dzieci to już Dinozaury w tej zabawie. I tak sobie myślę ( z wielkim żalem), że czas przestać brać w niej udział. Zobaczymy za rok.
Ja też dostałam osobną nagrodę za prowadzenie zakładki "Warszawiak" na moim blogu. Z czego się. bardzo ucieszyłam.
Dinozaury z Panią Jolą Błażejczyk

Przygotowywanie miejsca do siedzenia

Z talonami w kolejce po nagrody

Drużyna z nagrodami

Z Panem Dyrektorem konkursu

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Opowieść ojca przez mongolskie stepy w poszukiwaniu cudu" - Rupert Isaacson

Twoje dziecko jest inteligentne.

"Maria i ja"